HTML

my life

Az életemról szól a blog, a mindennapjaimról, arról hogy mi minden történt velem. Mi minden történik velem az életemmel.

Friss topikok

  • gyöngyvirág: Hát! Gratulálok! Tényleg szükség van már arra, hogy találkozzunk, úgy vettem észre lenne miről bes... (2008.05.04. 14:07) A kezdet

Linkblog

Ideje lenne továbblépnem

2008.07.19. 17:46 rákocska

Nos, igen. Ahogy a fenti cím is ezt diktálja, ideje lennem végre továbblépnem. Most már tényleg úgy érzem semmi sincs itt, ami ide ehhez a helyhez kötne. Valami megváltozott az utóbbi 2 hétben, de nem tudom pontosan mi, még több mint egy hete boldog voltam, szabadnak éreztem magam, de aztán rájöttem nem akarok már többé haza jönni, itt nem vár semmi. Azon kívül hogy itt vannak a barátaim, ismerőseim, és mégis el szeretnék menni innen. Nem érzem még teljesen készen magam az útra, de úgyis erős leszek, eddig is egyedül kellett megoldanom a problémáimat, és ez azt hiszem nem is fog változni. Inkább nekem kell változnom méghozzá érzelmi téren. Nem szabad, hogy túlságosan érzelgős legyek, és az érzések irányítsanak. Párom azt hiszem már nem a párom többet. Vmi megváltozott körülötte és nem tudom én mit tettem ez érdekében. Egyre inkább a külföldi életen a külföldi kiutazáson gondolkodom. Jövőre akartam ezzel igazán foglalkozni de azt gondolom már most el kell gondolkodnom hogy érdemes e nekem még egy évet várnom. Nem lesz e akkor már túl késő? Nem hiszem hogy valaha is megtalálom az igazit, mert azt már megtaláltam, csak sajnos az idő az ami örökre elszakít tőle. Nem hiszem hogy találok még egy ilyen embert mint Ő, de nem is akarok még egy ilyet találni, hiszen mind egyediek vagyunk. Azt mondta belőle még egy ember  van, én pedig erre azt feleltem; "nem, mert ő csak félig vagy teˇ" és ez így van. Arról meg hogy valaha férjhez megyek végleg lemondtam, nem szeretnék már se férjet se családot.  Tudom furán hangzik ez egy fiatal nő szájából, de így van. A pasik mind hazugok, kivétel nélkül, még az enyém is. Nem szabad bennük megbízni. Egy kutya hűségesebb mint ők, és nem is hagy el egy másikért. Nem okoz csalódást, ha szereted nem harapja meg azt a kezet ami enni adott neki. A férfiak viszont igen. Hiába teszel meg mindent érte, ők nem úgy vannak programozva mint mi, nekik az a szó hogy gyengédség vagy csók nem jelent semmit. Hiába mondják, hogy szükségük van rá, a francokat. Csak ki akarják élni a vágyaikat, te pedig segítesz nekik ebben. Nem vágyom többé kapcsolatra, annyi mindenen keresztülmentem már és annyi csalódás ért, hogy nem akarok többet kapcsolatot. Elvagyok magam is, veszek egy kutyát, az legalább szeret, és nem kell bizonygatnom neki semmit, nem von kérdőre, ha esetleg későn jövök vagy nem veszem fel neki a telefont.

Egyszerüen nem akarok többet itt élni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://httpwwwmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr17575850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása